Administratie voor ouderen
De wereld wordt steeds complexer en ontwikkelingen volgen elkaar sneller op. Dienstverlening is zo langzamerhand helemaal geautomatiseerd en contacten verlopen in de regel via internet en call centra. Overschrijvingsformulieren bestaan niet meer. Betalingen moeten via internet gedaan worden. Verder heeft men door het grote personeelsverloop bij dienstverlenende bedrijven, vaak te maken heeft met wisselende contactpersonen.
Daarnaast blijkt uit de post die we ontvangen niet altijd even duidelijk of actie vereist is.
Bespaar tijd en energie
Administratieve zaken op orde brengen en houden, kost steeds meer tijd en energie. Veel ouderen willen zich die moeite besparen en voor hun nabestaanden een overzichtelijke administratie achterlaten. Als u zichzelf hierin herkent, dan kan ik u helpen.
Resultaat
Ik breng structuur aan in uw administratie en zal deze voor u bijhouden. Dit alles gewoon bij u thuis. Zo krijgt u in uw eigen omgeving overzicht van uw administratie en kunt u altijd overal bij. Door het organiseren van de administratie krijgt u tevens beter inzicht in de financiën. Vaak komt dan ook boven water waar financiën zijn te optimaliseren en kosten zijn te besparen.
Contact
Wilt u rust en zekerheid? Wilt u zich niet meer bezighouden met de administratie? Neem dan contact op voor een oriënterend gesprek. Graag maak ik met u kennis en hoor ik waar uw wensen liggen. Ik kan dan aangeven hoe ik u kan helpen. Het gesprek is zonder kosten en duurt een uur.
Artikel
Financieel misbruik ouderen voorkomen
Relevante gegevens uit de administratie
Rente op schuldigerkenning, bewaar de rekeningafschriften van de rentebetalingen
Niet-uitbetaalde erfenis in de aangifte inkomstenbelasting 2020
Hoe lang moet ik mijn financiële administratie bewaren?